Media markt

Air Shop

Ο χαρταετός και τα "ζύγια" του.

Φίλοι μου γειά σας.
Μόλις σήμερα συνειδητοποίησα πως είναι παραμονές της Καθαράς Δευτέρας και τα έβαλα πάλι με τον εαυτό μου, διότι από πέρυσι, πολλές φορές είχα πει, να μη τυχόν και ξεχάσω τουλάχιστο δυο μήνες πριν την Καθαρή Δευτέρα, να αναρτήσω οδηγίες για την σωστή τοποθέτηση και ρύθμιση στα "ζύγια"   του χαρταετού. Παρ΄ όλα αυτά όμως, δυστυχώς το ξέχασα.
Παρεμπιπτόντως να σας πω, πως κάθε χρόνο την Καθαρά Δευτέρα που πηγαίνω στο βουνό με τα παιδιά μου για να πετάξουμε τον χαρταετό μας, δεν σας κρύβω πως μέσα στην ικανοποίηση και υπερηφάνεια που μου δίνει κατ΄επανάληψη, η επαναλαμβανόμενη επιτυχημένη πτήση του χαρταετού μας, πάντα αισθάνομαι μια στεναχώρια και μια πικρία, για τους ανθρώπους που δυστυχώς για κάποιους λόγους δεν γνωρίζουν, η δεν έτυχε να μάθουν τις λεπτομέρειες της πτήσης ενός χαρταετού, με αποτέλεσμα να βασανίζονται, και να ταλαιπωρούνται με άκαρπες προσπάθειες ωρών, να ανεβάσουν τον αετό τους έστω στα δυο με τρία μέτρα ψηλά. Είναι να μη στεναχωριέμαι, όταν βλέπω μια ολόκληρη οικογένεια (και ειδικά τα παιδάκια), ιδρωμένη, λυπημένη και απογοητευμένη ;
Κάθε  Καθαρή Δευτέρα, μόλις "καντιλιάσω" τον δικό μας αετό, τον παρατάω στα παιδιά μου, και διορθώνω τους αετούς που βρίσκονται γύρω μου.  Πόσους όμως να διορθώσω ; δυστυχώς κάποιες οικογένειες θα παραμείνουν λυπημένες και απογοητευμένες.
Όσο για τους δήθεν επαγγελματίες, που κατασκευάζουν πανέμορφους χαρταετούς, με σωρό από χρώματα, σχέδια, και παραστάσεις από παραμύθια, κόμιξ, ιστορίες κ.α. με σκοπό να κερδίσουν τα βλέμματα των παιδιών και στην συνέχεια χρήματα για  χαρταετούς που από την αρχή και εν γνώση τους, είναι καταδικασμένοι να μην πετάξουν ποτέ, ένας και μόνο χαρακτηρισμός τους αξίζει. ΑΣΥΝΕΊΔΗΤΟΙ.
Όσον αφορά τις ρυθμίσεις για τα "ζύγια" του χαρταετού σας ακολουθήστε πιστά τις οδηγίες από αυτό το video. Ο άνθρωπος που τις παρουσιάζει, είναι γνώστης, και ξέρει πολύ καλά το αντικείμενο.
Σας ευχωμαι καλή επιτυχία.